ΑΞΟΝΑΣ: ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΘΕΜΑ: ΤΟΠΟΙ, ΜΝΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΟ: ΤΟ... ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ




  • Οι δραστηριότητες που συνοδεύουν το κείμενο θα σας βοηθήσουν να μάθετε ή και να θυμηθείτε:

    • Τα στάδια προετοιμασίας για τη συγγραφή της περίληψης
    • Τρόπους ελέγχου της κατανόησης κειμένου
    • Τα χαρακτηριστικά του δημοσιογραφικού κειμένου
    • Την εξέλιξη της σημασίας των λέξεων
    • Τη δομή και λειτουργία του τίτλου σ’ ένα δημοσιογραφικό κείμενο
    • Τη λειτουργία του ευθύ λόγου σ’ ένα δημοσιογραφικό κείμενο και τους τρόπους με τους οποίους δηλώνεται
    • Την παραγωγή λόγου (επιστολής) με θέμα τη συνεργασία μουσείου-σχολείου



  • Εκτύπωση PDF

    Περίληψη Εκφώνηση
    Στο πλαίσιο πολιτιστικού προγράμματος με θέμα την τοπική ιστορία αποφασίζετε με την/τον υπεύθυνη/ο καθηγήτρια/τή και τα άλλα μέλη της ομάδας να απευθυνθείτε σε κάποιο από τα μουσεία του τόπου σας, εκφράζοντας το αίτημα να υπάρξει μια στενή συνεργασία μεταξύ του σχολείου σας και του συγκεκριμένου μουσείου στη διάρκεια της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Για τον σκοπό αυτό συντάσσετε μια επιστολή (400-500 λέξεων) όπου: α) εκθέτετε τους λόγους για τους οποίους θεωρείτε ενδιαφέρουσα και γόνιμη την ανάπτυξη μιας τέτοιας σχέσης και β) προτείνετε δράσεις που θα θέλατε να υλοποιηθούν στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας.

    Οδηγίες






  • Επιμέλεια: Παναγιώτα Σεφερλή
    Επιστημονικός έλεγχος: Βενετία Μπαλτά, Μαρία Νέζη